Author Info

Instagram

Facebook

Categories 2

Labels

featured Slider

Popular Posts

Pages

Navigation Menu

Twitter

Follow me on pinterest

Like us

Flickr

Tuesday 13 February 2018

FOR SALE 2 STOREY TERRACE HOUSE KLANG SELANGOR

For Sale: 2 STOREY TERRACE HOUSE KLANG SELANGOR


Property Details:
- 4Bedrooms and 3Bathroom
- Size1080 sq.ft.
- Non Bumi Lot
- Fully renovated

Rooms:
1 master bedroom (installed air con + pump water heater + fan)
2 bedroom (installed air-con + pum water heater sharing toilet+ fans)
1 pray room + mini store 
All room tiles

Living room:
Installed air-con 1.5hp + plaster ceiling
Installed remote fan 5 blade
2 archs
Mable

Dining 
Plaster ceiling + dining fan
Mable

Dry Kitchen
Fully tiles + plaster ceiling
Kitchen cabinet
Wash room + water heater
Mable

Wet Kitchen
Extended 3'' X 6"

Painted material:
Nippon paint

Location/ Safe:
Facing to padang
No problem car parking
Night patrol (monthly fees)
Balai Polis Sentosa - 3min
Chinese Area

Others:
Water pump

Nearest place:
- 3min NSK Tmn Sentosa
- 5min Encosave Kg Jawa
- 4min Encomart/ Matahari
- 4min Giant Kg Jawa
- 3min Public Bank/ HLB
- 2min Wet market
- 10min Aeon Bkt Tinggi
- 15min Aeon Bkt Raja
- 15min Little India (Klang)
- 15min Exist to Plus/ Kesas/ FT highway

Future development
MRT Phase 3 Station near to Sri Andalas - 10min

Asking Price: RM780K (Nego)

Interested buyer please contact for viewing appointmentLEENA (Ren07574)018 6697338www.leenaproperty.wasap.mySenior Negotiator


www.leenaproperty.com







1 comment:
Write comments
  1. Nice website. Will contact should I ever need your services.

    ReplyDelete

Interested for our works and services?
Get more of our update !