Author Info

Instagram

Facebook

Categories 2

Labels

featured Slider

Popular Posts

Pages

Navigation Menu

Twitter

Follow me on pinterest

Like us

Flickr

Friday 6 October 2017

SEMI D CLUSTER NUSA SURIA@SHAH ALAM2

For Sale Semi D Cluster Nusa Suria @ Shah Alam 2 Puncak Alam
Brand New House
Individual title
Bumi Lot
Basic Unit
Land Area 30 x 55
Built up 1650sqft
4bedroom + 3bathroom
1 store
Facilities and amenities:
-Playground
-Jogging track
-Tesco & Econsave Hypermarket
-McDonald's , Secret Recipe
-UiTM Puncak Alam & Uitm Puncak Perdana
-Restaurants, Petrol Station, Clinics
-Mosque & Surau
-UOB bank, RHB Bank, OCBC Bank
Accessibility:
- LATAR, GUTHRIE
- Propose DASH Highway (Damansara - Shah Alam Expressway)
- 10 min to Cahaya SPK, Bandar Nusa Rhu, Alam Budiman
- 15 min to Bukit Jelutong, Meru, Saujana Utama, Subang Airport
- 25 min to Subang, Sunway, Subang Jaya, Kelana Jaya
- 25 min to Puchong, USJ, Petaling
- 30 min to Kota Kemuning, Damansara
- 35 min to Kuala Lumpur, Mont Kiara
Asking Price:Rm550k
Interested buyer Please Call or whatsapp for viewing appointment
Leena(Ren07574)
018 6697338 /011 12866738
http://leenaproperty.wasap.my
Aspire Properties E(3)1632




No comments:
Write comments

Interested for our works and services?
Get more of our update !